Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
483 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Blåklokke sier:
Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 26.10.2024 av
Kompis1
, mann, 63 år, Oslo
.
Sutring over å bli blokkert...
Helt ærlig.. Hvorfor gidder man å bry seg? Jeg selv blokkerer uten annen grunn enn at jeg ikke gidder personen, og setter pris på om andre gjør det samme med meg. Blokkering oppleves feilaktig som noe negativt. Det er faktisk positivt for da slipper man å bruke tid på å skrive til hverandre når man ikke egentlig vil. Noen lar jeg bare 'henge', andre blokkerer jeg. Og det må da være helt greit?
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 26.10.2024 av
Tom Roar
Å drive å blokkere er nå bare barnslig syns je. Vi er nå voksne og kommer aldri å skjønne d😃 er d noen en itte liker trenger vel en itte å skrive med den personen? Vanlig folkeskikk er jo å si ifra på en høflig måte. Mitt synspunkt i hvertfall😊
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 26.10.2024 av
Norfrag
Er helt greit å bli blokkert, synes jeg. Ville vel uansett ikke tatt kontakt med de som har gjort det.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 27.10.2024 av
Kompis1
Er helt greit å bli blokkert, synes jeg. Ville vel uansett ikke tatt kontakt med de som har gjort det.
Nettopp... Masse bortkasta tid spart for begge
Svar
|
Siter
|
Varsle
Blåklokke sier:
Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
Topp 8 turforslag for sommerhalvåret
|
Hvordan finne en turvenn?
|
Tips for en vellykket fjelltur
|
Flere saker >>
Turvenn.no er levert av Social Garden AS © 2024 |