Blåklokke sier: Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 26.10.2024 av Kompis1, mann, 63 år, Oslo.
Sutring over å bli blokkert...
Helt ærlig.. Hvorfor gidder man å bry seg? Jeg selv blokkerer uten annen grunn enn at jeg ikke gidder personen, og setter pris på om andre gjør det samme med meg. Blokkering oppleves feilaktig som noe negativt. Det er faktisk positivt for da slipper man å bruke tid på å skrive til hverandre når man ikke egentlig vil. Noen lar jeg bare 'henge', andre blokkerer jeg. Og det må da være helt greit?

Svar på innlegg

Tom Roar
#1. Postet 26.10.2024 av Tom Roar
Å drive å blokkere er nå bare barnslig syns je. Vi er nå voksne og kommer aldri å skjønne d😃 er d noen en itte liker trenger vel en itte å skrive med den personen? Vanlig folkeskikk er jo å si ifra på en høflig måte. Mitt synspunkt i hvertfall😊
Norfrag
#2. Postet 26.10.2024 av Norfrag
Er helt greit å bli blokkert, synes jeg. Ville vel uansett ikke tatt kontakt med de som har gjort det.
Kompis1
#3. Postet 27.10.2024 av Kompis1
Er helt greit å bli blokkert, synes jeg. Ville vel uansett ikke tatt kontakt med de som har gjort det.
Nettopp... Masse bortkasta tid spart for begge
Blåklokke sier: Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp