Blåklokke sier: Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 30.10.2024 av Kompis1, mann, 63 år, Oslo.
Den ultimate 'sjekke damer'-tråden.... :-|
Dette er en satire, så les med humor og glede, ok?

Damer faller lettest for dumme menn, for damer er dumme, right...?

Så for å klare å spille DUM, må du være GLUP, ikke sant?

Jeg har levd noen år og gjort meg et par erfaringer og lært, og det er helt klart: Damer vil ikke ha glupe menn for da føler de seg dumme, overkjørte, og du truer hennes eeeh, enkle tenkemåte? Vil du ha draget hjelper det lite med et bra utseende, du må være kørka dum også! Eller jaffal late som. Å ha mye penger hjelper veldig. LYVE troverdig, hele tiden, de elsker det... Dette finner man masse eksempler på.
F-eks, når diskuterte du sist med dama da hun hadde en håpløs og idiotisk mening om noe, og du sto på ditt?
Hva skjedde da? Jo, du ble straffa med grinetryne, surpurke, stillhet, og SEX-nekt ei uke, minst!

Damer er langsinte, uberegnelige og ustabile...

Damer sier en ting men mener alltid det motsatte. Lære deg det først som sist, jaaa?
F-eks, de ber om ærlighet, men dem vil egentlig ikke ha det.
Lyver du masse er du behagelig og deilig. Er du ærlig blir du oppfatta som en
drittsekk, kranglete, og vanskelig....

OG; Tror du virkelig at damer er ærlige med deg? NuH...? DUST!
Når vi menn ljuger, står det LØGN i panna vår... Når damene ljuger er det helt naturlig for dem
og de ser deg rett i øynene! Altså ØVE deg foran speilet...

Damer hater å tape. Innse at du alltid må være den tapende part for du har alt å vinne på å la henne vinne.
Diskutere med henne på en søøøt måte, men la henne vinne til slutt.
Når hun tror at hun er smartere enn deg vanker det god SEX og det blir ro og fred i heimen...

Damer faker humor... har hørt om humor, men har det absolutt ikke...
De ler alltid på feil tidspunkt og hakk'e peiling! Bare le med henne som om du er en dust...

En mann som står på sitt blir ofte beskyldt for å være en kverulant, narsissist og det som verre er... Menn må tenke på et lavere nivå med ei dame. F.eks da jeg er i elva og fluefisker, så tenker jeg som en fisk, og da fanger jeg flest fisk, right? Fisken er jo dum som et brøøø. Lyve for fisken og gi den agn som ligner på mat, så tar den.

Sånn er det med damer også...
Gi henne løgnaktige agn så bånner du, jeg looover... Tenke som en FISKER og vis henne aldri ditt sanne deg!

Jeg antar at du også velger dama ut i fra hvor veldreid og deilig hun er? Ikke ut i fra hennes sosiale IQ?
For den er jo ikke-eksisterende så da må du leite leeengeee...

Sammendrag:
Vil du lykkes med damer må du snakke dem etter kjeften. Og husk; Uansett hvor KØRKA TEIT hun er,
så lyve og JATTE med som F**** Da vinner du dama og kongeriket...

Håper dette kan hjelpe alle håpefulle menn der ute

Svar på innlegg

Norravind
#1. Postet 30.10.2024 av Norravind
Kompisen...du er dagens redder!!! Som alltid!!!
Kompis1
#2. Postet 30.10.2024 av Kompis1
Kompisen...du er dagens redder!!! Som alltid!!!
Love you too...
Norravind
#3. Postet 31.10.2024 av Norravind
quote]Love you too...

Blåklokke sier: Hei Turvenner! Noen som vil ta meg med på formiddagstur i området Haslum den 14. november? Send meg i såfall melding :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp