Kirsti J sier: Det er den draumen me ber på at noko vedunderleg skal skje, at me ei morgonstund skal glida inn på ein våg me ikkje har visst um
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 24.11.2024 av Anonym.
Fattige og dumme Nordmenn....
Nordmenn er ikke lenger 'rike' da vi ferierer i andre land, bortsett fra noen få foreløpige unntak...
Da man sjekker kontoen etter ferien, får mange sjokk, for de visste ikke...
Ferie på krita og full krise i heimen etter ferien, er også blitt helt normalen.

Vi må nok venne oss til å snu dasspapiret og bruke det på andre sida, eller bruke håndbakken...

For de som i dag fortsatt tror at vi snart kommer tilbake til bedre tider, som vi hadde
før pandemien og krigen, lever i en drømmeverden. Dagens tilstander er vår nye normal inn i evigheten,
så bare venne deg til det. Og som trøst kan jeg love dere at alt vil bare bli enda verre, mye verre,
spes grunnet tilstandene i USA. Alt har jo for oss gått på skinner, så Nordmenn er ikke vant til å tenke sjæl.
Vi lever i en ny tidsregning, før og etter pandemien... Og noen er så idioter at de gir
politikerne våre skylda lissom Norske politikere styrer ikke verdensøkønomien. Kan du få det inn i hodet?
Bra denne artikkelen kom, så slipper jeg å forklare kjøtthuene...

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/da-norge-var-verdens-rikeste/82219093

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.11.2024 av Anonym
Hadde det ikke vært for at DU følger med på ALT, hadde vi ikke visst " wo der Hammer haengt" (tysk ordtak) -
du har så utrolig sterk opplysningsevne, Kompis...heia på deg!

Rart at ingen komenterer dette, untatt meg?

Anonym
#2. Postet 27.11.2024 av Anonym
Hadde det ikke vært for at DU følger med på ALT, hadde vi ikke visst " wo der Hammer haengt" (tysk ordtak) -
du har så utrolig sterk opplysningsevne, Kompis...heia på deg!

Rart at ingen komenterer dette, untatt meg?

Men du er jo bestekompisen min her inne daH....
Anonym
#3. Postet 28.11.2024 av Anonym
Men du er jo bestekompisen min her inne daH....
Ja kompis og bestekompis, ka blir det da????
Anonym
#4. Postet 09.12.2024 av Anonym
Hei, du har dessverre helt rett, men det nytter ikke å informere om verken det ene eller det andre om hva som kommer, ignorati er et nytt ord.
"Plandemien" var bare begynnelsen.....
Kirsti J sier: Det er den draumen me ber på at noko vedunderleg skal skje, at me ei morgonstund skal glida inn på ein våg me ikkje har visst um
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp