Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
375 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Norravind sier:
Kaffetur i morra? jeg er fleksible på møteplass - noen som også er det? Hilsen fra Nordens Paris
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 26.11.2024 av
Kompis1
, mann, 63 år, Oslo
.
Den ultimate deiting-guide 101 for single menn 50+ :-\
Datingfrusts, don'ts and do's....
Damer, se en annen vei nå, greit?
Jepp... Tenkte at jeg som den vise mannen jeg er, burde gi noen ærlige tips om hvordan deiting best gjøres?
Det er jo tross alt også Black Week og da er vi vel på tilbud hele gjengen? Sååå fiiint?
Veeel, jeg tar utgangspunkt i meg selv her. Jeg skal deite ei rååå dame på bula: 'de gamle og slitnes kafe'
i gammalby for der kan jeg RAAAPE og heve stemmen uten å få noe reaksjon,
for dem er vant til bøller der, jepp...
Damer elsker slemme og ufyselige menn... De sender jo frierbrev til seriemordere og drapsemenn, sååå?
Men det holder som regel å være littebitt rampete assååå...
Nååå skal hun til PERS! Jeg er SJEF jess!
Og husk nå de tre reglene: DOMINANS x3!
Ærlighet blir jævlig kortvarig, så lyve som Fa1... Hun finner fort nok ut av dritten rundt deg uansett, sååå...
Vi treffer henne utenfor REMA 1000. Da vi går mot kafeen så spør henne hvem hun har
arva den fæle jakka av.
Ytre et tydelig ønske om at hun neste gang kler seg i dusere farger. Gi henne en real klask på rompa og følge
opp med et 'HøøøHØØØ!' for å vise at hun er DIN! Dersom hun foreslår et bord på kafeen så si NEI og velge
et annet bord, selv om det er dårligere plassert enn det hun valgte. Ok, du har nå etablert din dominans.
Holde på den følelsen...
Snakke mye om deg sjøl for hun vil vite ALT om deg. Prøver hun og si noe, så tukle med mobilen,
lese meldinger, fikle ørepropper, hånflire om hun lissom prøver å si noe fornuftig.
Snakker hun lengre enn et par min så slå ut med armene, løft blikket, og himle med øya
mens du rister på hodet: "kan jeg også få lov til å si noe snart ell?" spør du spydig med en oppgitt mine.
MARKERE!
GLO og STIRRE på puppene hennes og lås blikket der, ikke se henne i øynene
men skryt av puppene og rompa hennes. Damer elsker ros og komplimanger...
Smil aldri da det viser svakhet, men du kan flire hånlig... Du må vise henne LØVEN i deg.
Være litt MANN lissom. Damer bare elsker det!
Krev å få vite hvor mange hun har deita og
liggi med det siste året. Virker hun da perpleks så spør fort om hun har MANGE svin på skauen.
Ikke la henne rekke å svare, bare si at du "unnskylder henne for et utsvevende liv " før DEG.
Du bør nå ha brutt ned restene av all motstand hos henne...
Etter ca halvannen time hvor du har gledet henne med skryt, dine interesser og dame-erobringer,
avtaler dere å ringes etterpå. Vel hjemme logger du på messenger for å sende henne melding, men jøss.
Den blir ikke sendt, feilmelding? Ok, stakkars dama er blitt hacka tenker du. Så prøver du å ringe men
får opptatt hele tida. Jøss, er mobilen hennes også blitt hacka?
Okei, hun får ta skylda selv for at hun mister meg. Fisk er det nok av i elva uansett...
Stå på!
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
Norravind sier:
Kaffetur i morra? jeg er fleksible på møteplass - noen som også er det? Hilsen fra Nordens Paris
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Topp 8 turforslag for sommerhalvåret
|
Hvordan finne en turvenn?
|
Tips for en vellykket fjelltur
|
Flere saker >>