Kompis1 sier: Gubbe 60+ Oslo; Da man har så sterke ytringer og meninger som jeg, må man finne meg i at damer gir bank! Man er jo GM og grei.... :-D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Norravind
Opprettet 27.11.2024 av Norravind, dame, 52 år, Troms.
Profiler
Kjære her inne!

Alle vi ønsker å bli kjent med noen, riktig!? Det er derfor vi er inne her - noen mer, noen mindre. Eller har jeg missforstått turvenn sitt opplegg her?

Når jeg finner noen som har en interessant beskrivelse av seg i sin profil, så ønsker jeg selvsagt å se maaaange bilder av vedkommende (eller noen få som gir meg et bra bilde). Det er meg. andre er annerledes...helt klart!

Det JEG ønsker meg her inne, er:

1. ekte profiler = ekte mennesker med et ønske om å bli kjent (uansett preferanser) - ingen dollyer med feite pupper og beina i spri eller super-Kenter, med vinglass og bar sexy overkropp

2. Profiler som viser bilder av dette (ekte) menneske UTEN solbriller - i all fall 80 %av bildene

3. Mennesket i det miljøet det liker å ferdes i = på ski, på pub, i bassenget, på fjell blabla..dere skjønner?

Hvor mange av dere tror det er kjempespennende å se bilder DERE har et forhold til: solnedgang, soloppgang, en kattepus, en hundevalp, ett barnebarn i lek...gud bevares? Det er så uninteressant som det bare går ant (for meg og mange andre her inne, helt sikkert) - det er fint med ett eller 2 stemningsbilder for å vise DIN sans for å fange inn øyeblikk i bilder...men du verden: dere stapper profilene deres FULL med intetsigende naturbilder og annet tull.

For all del: men dette er MIN mening.

Og kom igjen: jeg tar imot kritikk og ros for min profil - det er ikke DET det handler om.

Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!

Svar på innlegg

Kompis1
#1. Postet 27.11.2024 av Kompis1
Kjære her inne!

Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!
Min kvinnelige kopi... Kunne ikke sagt det bedre selv....
Norravind
#2. Postet 27.11.2024 av Norravind
Min kvinnelige kopi... Kunne ikke sagt det bedre selv....
Takk for støtten Kompis1
Norfrag
#3. Postet 27.11.2024 av Norfrag
Helt enig. Om man samler aller bilder får man vel 180 graders utsikt over alle berømte topper og utkikkspunkt i Norge. Og har man i tillegg vært der selv er det enda mindre interessant å se.
Bassmann54
#4. Postet 28.11.2024 av Bassmann54
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
NordTromsguide
#5. Postet 29.11.2024 av NordTromsguide
Et godt innlegg.
Nå er det nå en gang slik at noen er forsiktig med å eksponere seg av forskjellige grunner.
Med noen år på baken så er vel mitt forslag å bare tilnærme seg en person du finner interessant på samme måte som du ville gjort på en kafe. Det funker lol
Tom Roar
#6. Postet 29.11.2024 av Tom Roar
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Norravind
#7. Postet 29.11.2024 av Norravind
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Flott at du syns det Tom Roar, takk
Tom Roar
#8. Postet 29.11.2024 av Tom Roar
Bare koselig
TWS
#9. Postet 30.11.2024 av TWS
Jeg kunne ikke vært mer enig. Mannfolka å mulig enkelte damer også, er jo her for å selge seg inn hos noen:)
Norravind
#10. Postet i går kl 22:09 av Norravind
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
Fakta om selv selv? som feks?
Kompis1 sier: Gubbe 60+ Oslo; Da man har så sterke ytringer og meninger som jeg, må man finne meg i at damer gir bank! Man er jo GM og grei.... :-D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp