Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
292 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Annet
> Debatt
Opprettet 27.11.2024 av Anonym.
Profiler
Kjære her inne!
Alle vi ønsker å bli kjent med noen, riktig!? Det er derfor vi er inne her - noen mer, noen mindre. Eller har jeg missforstått turvenn sitt opplegg her?
Når jeg finner noen som har en interessant beskrivelse av seg i sin profil, så ønsker jeg selvsagt å se maaaange bilder av vedkommende (eller noen få som gir meg et bra bilde). Det er meg. andre er annerledes...helt klart!
Det JEG ønsker meg her inne, er:
1. ekte profiler = ekte mennesker med et ønske om å bli kjent (uansett preferanser) - ingen dollyer med feite pupper og beina i spri eller super-Kenter, med vinglass og bar sexy overkropp
2. Profiler som viser bilder av dette (ekte) menneske UTEN solbriller - i all fall 80 %av bildene
3. Mennesket i det miljøet det liker å ferdes i = på ski, på pub, i bassenget, på fjell blabla..dere skjønner?
Hvor mange av dere tror det er kjempespennende å se bilder DERE har et forhold til: solnedgang, soloppgang, en kattepus, en hundevalp, ett barnebarn i lek...gud bevares? Det er så uninteressant som det bare går ant (for meg og mange andre her inne, helt sikkert) - det er fint med ett eller 2 stemningsbilder for å vise DIN sans for å fange inn øyeblikk i bilder...men du verden: dere stapper profilene deres FULL med intetsigende naturbilder og annet tull.
For all del: men dette er MIN mening.
Og kom igjen: jeg tar imot kritikk og ros for min profil - det er ikke DET det handler om.
Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Side 1 av 2
#1. Postet 27.11.2024 av Anonym
Kjære her inne!
Men kjære dere (som er seriøse): post litt mer av dere selv/gi litt mer av dere selv - selg dere som den dere er: vær autentisk!
Min kvinnelige kopi...
Kunne ikke sagt det bedre selv....
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 27.11.2024 av Anonym
Min kvinnelige kopi...
Kunne ikke sagt det bedre selv....
Takk for støtten Kompis1
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 27.11.2024 av Anonym
Helt enig. Om man samler aller bilder får man vel 180 graders utsikt over alle berømte topper og utkikkspunkt i Norge. Og har man i tillegg vært der selv er det enda mindre interessant å se.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 28.11.2024 av
Bassmann54
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 29.11.2024 av
NordTromsguide
Et godt innlegg.
Nå er det nå en gang slik at noen er forsiktig med å eksponere seg av forskjellige grunner.
Med noen år på baken så er vel mitt forslag å bare tilnærme seg en person du finner interessant på samme måte som du ville gjort på en kafe. Det funker lol
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 29.11.2024 av
Tom Roar
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#7. Postet 29.11.2024 av Anonym
Je tenker hvorfor bry seg om andre hva dem legger ut eller ikke. D har vi itte noe med. Syns bare d er dumt å bry seg om andre hva dem gjør for d har vi ingenting med.
Flott at du syns det Tom Roar, takk
Svar
|
Siter
|
Varsle
#8. Postet 29.11.2024 av
Tom Roar
Bare koselig
Svar
|
Siter
|
Varsle
#9. Postet 30.11.2024 av Anonym
Jeg kunne ikke vært mer enig. Mannfolka å mulig enkelte damer også, er jo her for å selge seg inn hos noen:)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#10. Postet 01.12.2024 av Anonym
Så,Norravind,er d galt å vise fakta om seg selv og?
Fakta om selv selv? som feks?
Svar
|
Siter
|
Varsle
Side 1 av 2
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
annonse
Topp 8 turforslag for sommerhalvåret
|
Hvordan finne en turvenn?
|
Tips for en vellykket fjelltur
|