Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Aahka
Opprettet 27.01.2025 av Aahka, dame, 68 år, Nord-Trøndelag.
Gammle profiler
Hei skjønner ikke denne turvenner sikkert,går bare og få opp de samme profilene hver gang,selv om en utvider flere alternativer langt fra der en bor.Heller ikke slette kommentaren og profiler fra siden min.Kan være noe jrg ikke skjønner her kanskje,som turvenn kan gi meg råd om??

Svar på innlegg

Norravind
#1. Postet 28.01.2025 av Norravind
Hei skjønner ikke denne turvenner sikkert,går bare og få opp de samme profilene hver gang,selv om en utvider flere alternativer langt fra der en bor.Heller ikke slette kommentaren og profiler fra siden min.Kan være noe jrg ikke skjønner her kanskje,som turvenn kan gi meg råd om??
Du må i så fall ta kontakt med turvenn.no direkte - det er vanlig at det er mange ting man ikke skjønner her når man er ny. Så ikke vær redd å kontakte dem.
Det går dessverre en tid før dem svarer, men det kommer før eller siden.

Når det er sagt, så er det ikke noe problem å huke av i søkefelt når du trykker på lupen hva du er ute etter. Du kan jo velge mellom turvenner, kjæreste, annet.

kom du noe videre imellom tiden?
Aahka
#2. Postet 28.01.2025 av Aahka
Hri,takk for svar,nei gjør ikke det,har lagt inn i søkefeltet men skjer ingenting😊bare det samme,og begynner på døk på side en av 10 så kommer det opp bare 2 sider.Sikkert noe jeg ikke forstår ennå.
Norravind
#3. Postet 31.01.2025 av Norravind
Hri,takk for svar,nei gjør ikke det,har lagt inn i søkefeltet men skjer ingenting😊bare det samme,og begynner på døk på side en av 10 så kommer det opp bare 2 sider.Sikkert noe jeg ikke forstår ennå.
uansett - ikke vits å leite her inne. Det finnes ikke seriøse TURVENNER dette er som sagt en dating app....vil du ha et ligg, ja vel, kanskje du er heldig! Ellers lykke til.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp