Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 04.02.2025 av Kompis1, mann, 60 år, Oslo.
Jens....
Snakker om tidenes snu-operasjon av AP.... Og den SP-exiten kunne ikke passa bedre....

Må si meg imponert.... Har nettopp fått vite at Stoltenberg blir vår nye finansminister... Hvordan i all verden klarte Støre å få kloa i den sluggeren Stoltenberg? Han ansees i dag som en av de virkelig store og viktigste politikerprofiler i verden. En GIGANT i internasjonal politikk, og med en enorm slagkraft verden over så dette er virkelig imponerende. Spektakulært! Han vil også få en enorm betydning i forholdet Norge-USA.

Det handler ikke lenger bare om oss. Det aller viktigste er forholdet vi skal ha til EU og USA i tida som kommer.
Og med Stoltenberg på plass blir AP et A-lag til høstens valg... Og med Stoltenberg på laget sammen med
andre svært dyktige AP-folk, har det avgjort hvem jeg stemmer på til høsten... Mot nye og vanskelige tider
kan man knapt argumentere at andre partier kan egne seg bedre enn disse uansett hvilket annet parti du støtter...

Og nei, jeg er ikke partipolitisk. Jeg er sosialdemokrat og er illojal mot alle partier og velger der og da
hvem jeg tror tjener oss best uansett parti...

Lykke til i den kaosverden vi lever i dag, og som kommer....

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp