...åhhhh...nå får æ så innnnmari lyst både på DITT og MITT brød...hiver meg rundt og baker SURDEIGSBRØD nå med en gang, Kompis1.
Det gjelder å finne på noe annet enn å sitte å vente på at drømmemannen eller - kvinnen dukker opp. Altså de som ikke er dum som et brød!!!
Jeg savner dem som er spenstige, mangfoldig, ha god smak, har passe krydder i - det er brødene JEG liker, Kompis....og så må dem heve leeeeenge...
Dette krever min tålmodighet, noe æ ikke har. I hvert fall ikke når det gjelder å finne drømmemenneske. Her skal ting går fort....tror æ kan lære mye ved å bake brød....her MÅ du altså ha den tålmodigheten om det skal bli bra!!!!
Sant, min Kompis1???
Men døra er på glødd - om noen har lyst å "stikke innom" - kjære gode turvennenne mine! Kom kom! Æ har et åpent hjerte for de fleste og i all fall et øre - kanskje ikke altid like åpent...noen ønsker det sku vært mer åpen og blir skuffet om ikke vi snakker samme språk...men de allefleste lærer seg mitt språk - og jeg har lært maaaaange sine språk, her inne - dette er mest av alt spennende!
Men... damer og herrer turfolk....dere må gjøre en liten innsats om dere vil lykkes med å finne drømmemenneske, uansett hviken kategori dere går for.
Det funker dårlig med: "hei du" - "fin du" - "nice" - "og boy, de legger" -
...kan hende mange damer og menn faller for den slags kommunikasjon? ikke vet æ.
Hva faller DU får??? Kjøp på, dere!
Da var det brødet mitt sin TUR!