Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Kompis1
Opprettet 04.02.2025 av Kompis1, mann, 60 år, Oslo.
Med hjertet i hånda... :-D
Damer 50+ velger helst dumme og enkle menn, et universelt faktum...

Vil du ha draget hjelper det lite med et bra utseende, du må være kørka dum også! Eller jaffal late som
Det hjelper også VELDIG om du har høy status og mye penger

Tro aldri at damer er dyptenkende vesener for da pålegger du dem noe de aldri kan leve opp til
og det blir urettferdig overfor dem!...

Damer sier en ting men mener alltid det motsatte. Lære deg det først som sist, jaaa?
F-eks ber de om ærlighet, men vil egentlig ikke ha det. Vil du 'bånne' henne, må du lyve henne lykkelig...
Er du ærlig blir du oppfatta som en drittsekk og vanskelig.

Damer 50+ påstår at de har humor, men nei... De later som, har hørt om det, men har det absolutt ikke.
De ler alltid på feil tidspunkt, HJÆLP...!
De er uberegnelige og ustabile, og endrer humøret like ofte som menn promper.
Er du en voksen mann bør du ha lært og erfart dette nå ellers er det ikke håp...

Gå tøffel-skolen, for selv om dama sier hun ikke liker tøfler, så ljuger hun seff igjen...
Være litt 'DUST og ENKEL'! Damene liker det...

Damer 50+ er dårlige tapere i diskusjoner... F-eks, når diskuterte du sist med 'neket' da hun hadde en
håpløs og kørka mening om noe og du sto på ditt? Hva skjedde da? Joa, du ble straffa med grinetryne,
taushet, og SEX-nekt ei uke, minst! Du måtte kryyype og be om nåååde og pent vær igjen.
Spare deg selv og kompis1 din for den ydmykelsen for du har vel et snev av stolthet for F***...?
De er dyktige manipulatorer må du vite...

Damer endrer aldri en mening selv om hun åpenbart vet at hun tar feil. Da bare får du et surt;
'nææææ...sutre... Sånn har jeg gjort det i alle år så det kanke væra sååå feil, sutre...' De gidder bare ikke...

Bare å jatte med og gi dem rett. Du har alt å vinne på det for når hun tror at hun er smartere enn
deg vanker det god SEX og det blir harmoni og fred i heimen...

Damer er alltid langsure, så vokte deg mann!

Menn må lære seg å tenke som en dame. F.eks da jeg er i elva og fluefisker, så tenker jeg som en fisk,
og da fanger jeg flest fisk, right? Fisken er jo dum som et brøøø. Lyve for fisken og gi den noe som ligner
på mat så tar den. Sånn er det med damer også fordi de er enkle vesener...
Gi henne et løgnaktig agn så bånner du, jeg looover
Vise henne aldri ditt sanne deg for det vil hun bruke mot deg i enhver anledning!

Er det rart vi elsker damene...?

Dette var læren for i dag, så da ønsker jeg oss alle lykke til på ferden...

Setter pris på ev kommentarer som kan bidra til meningsfulle diskusjoner....

Svar på innlegg

Norravind
#1. Postet 04.02.2025 av Norravind
Kompis1...herregud: fluefiske du???? Får sån da øm tiltrekning...er e dum?
Kompis1
#2. Postet 05.02.2025 av Kompis1
Kompis1...herregud: fluefiske du???? Får sån da øm tiltrekning...er e dum?
Heeei... Neida, du er ikke dummelum...
Mikromidas
#3. Postet 06.02.2025 av Mikromidas
Hei. Veldig trist at du føler d sånn, og tragisk at du drar alle over en kam, for d der kjenntes som ei ørefik, men d er flott med litt ærlighet likevel da. Ønsker ikke å starte eller være en del av en diskusjon! Lykke til.
Kompis1
#4. Postet 06.02.2025 av Kompis1
Hei. Veldig trist at du føler d sånn, og tragisk at du drar alle over en kam, for d der kjenntes som ei ørefik, men d er flott med litt ærlighet likevel da. Ønsker ikke å starte eller være en del av en diskusjon! Lykke til.
Jeg 'føler' det ikke sånn damen Så var det der med en klype salt, humor, og ironi da... Det er alvor meeen overdrevent. Det heter å sette ting på spissen serruuuu.... Og det er feigt å kommentere men samtidig si at du ikke vil ta et ansvar for hva du kommenterer. Det er skikkelig typisk damer, de rømmer fra ansvaret for hva de selv skriver...
ilya
#5. Postet 07.02.2025 av ilya
Da får du bare møte menn. 😀
Kompis1
#6. Postet 07.02.2025 av Kompis1
Da får du bare møte menn. 😀
Haaahaaa...ja ikke sant...
Turvenn1
#7. Postet 07.02.2025 av Turvenn1
Lurer på hvorfor du skriver så mye uinteressant tull og vas.
Kompis1
#8. Postet 07.02.2025 av Kompis1
Ikke sant? Fjas og vås er fint... Det samme sier jeg når jeg leser aviser....
Hvilket kapittel var det du ikke likte? Takker for respons og at du gidder...
Norravind
#9. Postet 07.02.2025 av Norravind
Nå må det sies at vi har ytringsfrihet...akkurat som du få lov å syns hva du vil...ikke stemple andre for sine meninger...det er ikke sexy og ganske bitschete
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseCamp Villmark - For oss som elsker friluftsliv
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp