Hei Norravind.
Ja, nå tenkte jeg jo ikke på deg som legger ut din egen mail.
Men det forkommer spm om å sende sin egen mail adresse på pm, slik at de kan sende bilder o.l. på mail.
Og da tenker jeg at vi like gjerne kan fortsette praten på meldinger.
Kan de sende meldinger i systemet, hvorfor skal en da ta dette på mail. Blir en godt nok kjent er vel tlf, messenger, facetime like enkelt?
Jeg har ikke fasit, bare hva jeg tenker :)
Ingen fasit, nei:
noen driver i all evighet og skrive trestavelses ord til hverandre i innboksen...men også vært bort i en fin dialog en gang med noen her inne... men når jeg maste om å ringes...fikk jeg tilsendt videotale av personen i en MONOLOG...fysjameg ass...folk her inne er så innmari redd for å gi av seg selv....som oftes ender det opp i "misforståelser" og BLOKKERINGER...folkens. Barnslig - men greit, "da legger vi DEN død"
Mange som ikke gidder eller har lært seg å kommunisere med hverandre - eller "avlært" seg gjenneom hele DIGI -dritten.
Men ja, unntak finnes -takk og pris...og jeg er glad for og i de venner som turvenn har bidratt til og gitt meg - tross alt.
Men igjen: har noen som ellers virker seriøs i sin beskrivelse, samt ekte bilder, en snap eller epost i sin profil; meldt til denne, ikke prøv innboks og begynne å hate vedkommende for å være arrogant - DE KAN IKKE LESE din post når de ikke er betalende medlem.