Dengodesamtalen sier: Slår et slag for Hjerleids elevutstilling i dag folkens, ulike gamle håndverk av dedikerte elever. Tar sykkelen. God søndag.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

hvorskalduidag
Opprettet 23.04.2025 av hvorskalduidag, dame, 49 år, Oslo.
Mulighet for å legge bilder i meldingen/chaten
Hei.
Jeg (muligens flere) savner denne funksjonen altså å kunne legge bilde inn i meldingen. Er det noe dere som er moderatorer, kan vurdere å gjøre noe med? mvh
hvorskalduidag ;)

Svar på innlegg

vidarg
#1. Postet 29.05.2025 av vidarg
Jeg har en tanke om hvorfor det er slik. Ingen datingsider eller -apper har slik mulighet, og det tror jeg er for å unngå at man sender upassende bilder.
hvorskalduidag
#2. Postet 30.05.2025 av hvorskalduidag
Ok. Ser poenget ditt. Har ikke oversikt mtp hvordan det ser ut andre steder...

Samtidig er regler tydelige på hvilke bilder er tillatt og hvilke uønsket...
en kan legge upassende bilder i profilen sin også?
vidarg
#3. Postet 31.05.2025 av vidarg
Jeg tror at terskelen for å legge ut et upassende bilde på profilen sin er høyere. Jeg antar også at bilder blir moderert, eller at brukere kan varsle om upassende bilder. I en privat samtale har man ikke den beskyttelsen.
Dersom du vil dele bilder i personlige meldinger, ville jeg enten foreslått å ta samtalen over på en annen plattform (Messenger, Snap, e-post, SMS, Signal, Session eller hva man foretrekker), eller laste opp bildet til en bildedelingstjeneste og sende lenke i en personlig melding.
hvorskalduidag
#4. Postet 01.06.2025 av hvorskalduidag
Skjønner! Takk for alle velmente råd!
Dengodesamtalen sier: Slår et slag for Hjerleids elevutstilling i dag folkens, ulike gamle håndverk av dedikerte elever. Tar sykkelen. God søndag.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp