Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
609 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
DanielSon sier:
Veldig bra for mangfoldet om folk lytta mer på denne historielæreren ;) https://www.youtube.com/watch?v=sQbFgszFaZg Fascism Explained
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Turfølge og turvenner
> Debatt
Opprettet 30.09.2025 av
matros59
, mann, 67 år, Nord-Trøndelag
.
Turfølge.
Hei... Vurderer en tur til Sylstasjonen til helga viss været blir fin å det ikke kommer snø. Blir enten Lørdag 4/10 eller søndag 5/10 Tenker å kjøre til Nedalshytta ( Tydal ) og gå derfra. Har vært koselig med turfølge viss noen kan tenke seg det. Hilsen Knut
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
DanielSon sier:
Veldig bra for mangfoldet om folk lytta mer på denne historielæreren ;) https://www.youtube.com/watch?v=sQbFgszFaZg Fascism Explained
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Del din historie
|
7 grunner til å gå tur sammen
|
Turtips vinter
|
Turforslag sommer
|
Tips for en vellykket fjelltur
|
Hvordan finne en turvenn
|
Flere artikler >>
Levert av Social Garden AS © 2026 |
Medlemsavtale
|
Personvernerklæring
|
Bruk av cookies
|
Tilpass samtykke
|
Beskyttelse av barn
|
Kontakt oss
Turvenn.no
|
SeniorDate.no
|
Skeiv.no
|
KristenDate.no
|
NettDating.no