Petronella sier: Vil bare si at når det står jeg ønsker kjæreste og kontakt med KUN menn betyr dette ikke kvinnelige turvenner. Ha en flott dag alle sammen:))
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Trond1956
Opprettet 06.10.2025 av Trond1956, mann, 69 år, Akershus.
Er personen på Turvenn.no den de sier at de er
Det er sikkert en del som har erfart at den man tror man har en dialog med, ikke nødvendigvis er den de påstår.
Dette er vel et vanlig fenomen på sosiale plattformer, men jeg håper jo at forekomsten av det er mindre på Turvenn.no.

Jeg
vil likevel foreslå at Turvenn burde innfør en mulighet for id bekreftelse av sin id ved opprettelse av en konto med bankid, tilsvarende den løsningen Finn har. Da kunne de som har bekreftet sin id fått dette angitt på sin profil for ekstra trygghet.

Et tips som jeg kan dele er at man sjekker eventuelt telefonnummer dersom man får oppgitt dette. Problemet er imidlertid at mange har unntatt opplysniner om navn etc. hos teleselskapet. Men da kan forsøke bruke Vipps og legge inn en betaling eller Vipps krav (som ikke gjennomføres) men om personen har Vipps vil du få tilgang til fullt navn. Så har man iallefall en liten kvalitetssjekk, så man ikke misbruker tilden.

Svar på innlegg

Denis
#1. Postet 07.10.2025 av Denis
.
Mann1976
#2. Postet 07.10.2025 av Mann1976
Er helt enig, ID-bekreftelse ved oppretting av profil burde vært obligatorisk.
Trond1956
#3. Postet i går kl 05:18 av Trond1956
Jeg meldte det inn til support / kundeservice. De svarte i går at de skulle vurdere dette forslaget. :-) Så får vi se da om det er noe hold i det og jeg vet ikke kostnaden og om de har programmeringsressurser som skal til. Det er sikkert en plattform de har kjøpt, som de bare skreddersyr til bruk i Norge. Kanskje Finn kjøper dem...Finn turvenn må jo være et produkt for dem :-)
Tur og venner
#4. Postet i går kl 15:47 av Tur og venner
Trodde dette var en trygg plattform. Meldte meg ut umiddelbart i frustrasjon over at slikt skjer. Men det er vel forhåpentliglis få som ødelegger for de mange. Meldte meg inn igjen, vil være mer oppmerksom i tiden framover. Flott at de som er berørt melder ifra
Petronella sier: Vil bare si at når det står jeg ønsker kjæreste og kontakt med KUN menn betyr dette ikke kvinnelige turvenner. Ha en flott dag alle sammen:))
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp