reidar64 sier: Skitur i marka! Er det ei dame som har planlagt skitur i helga og ønsker turfølge? Hilsen Reidar
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Lifecruise
Opprettet 01.01.2026 av Lifecruise, mann, 73 år, Nordland.
SJEKK PROFILEN DIN; "Egenskaper" og "Interesser":
Opplever stadig at mine Egenskaper og Interesser blir flyttet tilhelt andrre verdier enn det jeg har satt de til. Selv rett etter at jeg har korrigert de og leser igjennom teksten over opplever jeg gang på gang at de igjen står feil/er flyttet til fullstendig feilsteder. Har ikkevært her på 1 uke p\og nå stod det at jeg er "Veldig sto" og "Veldig dominerende"!!!
-Dete medfører selvfølgelig at jeg er helt sjangseløs for å finne en kjæreste her.

OPPFORDRING: Sjekk profilen din jevnlig.

Ja, jar sendt tilakemelding til admin her, men det vikke vært rart om dette bare gjaldt min profil...

Svar på innlegg

Frøydis M
#1. Postet 09.02.2026 av Frøydis M
Hei. Har merket det samme. At jeg plutselig lå et heeelt annet sted på skalaen. Men tror jeg fant ut at det var om jeg hadde vært inne og endret på noe annet, i teksten, og da rullet nedover og forbi dette egenskap-barometeret for å lagre, da var det litt for lett å komne borti og endre på de verdiene uten at en merket det. Så enig, litt dårlig teknisk løsning på det der ja
reidar64 sier: Skitur i marka! Er det ei dame som har planlagt skitur i helga og ønsker turfølge? Hilsen Reidar
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseTurvenn Magasinet - Turtips, inspirasjon, historier
annonseKjøp en Turvenn-kopp