Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
579 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
Assa sier:
God morgen❤️lag deg en fin Torsdag. Du er flott akkurat slik du er🥰
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Tilbakemeldinger
> Debatt
Opprettet 30.01.2026 av
SnaufjellOgFjord
, dame, 49 år, Akershus
.
Hva er policyen for å svare brukerne?
Turvenn, hvor ofte går dere inn og leser tilbakemeldingene som dere ber om i dette forumet? Jeg skrev et ønske 8.januar (som jeg har sendt melding om tidligere også) men ennå er det intet svar. Det kunne være greit å ha en liten forventningsavklaring her på hvor lang tid det max skal gå før man får svar. Dette er tross alt et eget forum for tilbakemeldinger, hva er hensikten om ingenting leses eller gjøres noe med?
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 06.02.2026 av
SnaufjellOgFjord
...foreløpig er visst svaret "mer enn en måned"?
men det hadde uansett vært fint å få svar på dette. Hva er rammene, hva kan brukere forvente? Transparens og tydelighet.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 06.02.2026 av
SnaufjellOgFjord
...foreløpig er visst svaret "mer enn en måned"?
men det hadde uansett vært fint å få svar på dette. Hva er rammene, hva kan brukere forvente? Transparens og tydelighet.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 07.02.2026 av
Django
Jeg tenker at for 50kr i måneden er det ikke mange som kan konkurrere.
Disse datingsidene har noen retningslinjer som de må overholde, og utover det så kan vi ikke forlange noe mer.
Q500 var en gratis datingside, men klarte ikke å overleve. Så det er viktig for denne siden å ha flest medlemmer uansett om de ikke er aktive.
Vet ikke hva du påpekte her, men de gjør sitt beste. Det virker som at det skjer små positive endringer uten at vi merker så mye til det. Blant annet at vi oftere faller ut, og må logge oss inn på nytt. Da ser man de som er aktive om de har bilde.
Positivt at det er så mange oppegående folk her.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 08.02.2026 av
Highlander
Jeg syns det er kjekt å få svar på melding jeg sende,Det viser du er interessert og respekter profilen, syns det er veldig uhøflig at profiler ikke svarer, tar ikke langt tid å skriver et svar,!!!
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 09.02.2026 av
SnaufjellOgFjord
Det er fullt mulig å være transparent og tydelig selv om du leverer et lavbudsjett produkt. Turvnn.no har selv laget et forum der de ber brukere melde inn ønsker eller problemer, men det er sjelden noe respons. Hvorfor spørre da? Og hvis det er slik at de ikke har økonomi til å lese brukernes meldinger mer enn en gang i måneden, en gang i kvartalet eller hva vet jeg ja så kan de skrive det tydelig. "slik jobber vi her". Nye releaser skjer to ganger i året? Så fortell at det er slik det er! Hva som helst, bare være tydelig. Forventningsavklaring heter det.
Svar
|
Siter
|
Varsle
Assa sier:
God morgen❤️lag deg en fin Torsdag. Du er flott akkurat slik du er🥰
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse