Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Logg inn
Bli medlem
402 Pålogget nå
Møteplassen for turglade mennesker
Logg inn
Bli medlem
TrondJ sier:
Hei, jeg vil gjerne bli kjent med ei kvinne, for turer, og hyggelig selskap. Jeg har ikke betalt abonnement her, så legg meg til på Snap: t_joh007
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Tilbakemeldinger
> Debatt
Opprettet 12.06.2026 av Anonym.
Betalingstrekk
Hei.
Lurer på hvor jeg finner hvilken dato dere trekker betalingen. Kan man stoppe betaling uten å slette profilen?
Takk.
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 08.08.2026 av
ARKON
Relevant spørsmål.....svakt at leverandør ikke besvarer.
Her er vi nummeret fra å slette hele profilen, ca 1års medl skap og null NULL henvendelse med unntak av AI genererte henvendelser med helt andre motiver.
"Stjele bilder og kontruere profiler" er forøvrig en sikker måte å generere inntekter på. Om det skjer her vites ikke og kan uansett vanskelig bevises.
Og blandes det med det som måtte være "ekte profiler" blir det ugreit for kunder å forholde seg til nettstedet.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 09.08.2026 av
SnaufjellOgFjord
Ettersom de tross alt har laget dette forum der man kan komme med tilbakemeldinger, spurte jeg Turvenn.no i tidlig februar hva policy de har for å svare (altså hvor lang tid bør brukere forvente at det tar å få svar på henvendelser som postes her). Har ennå ikke fått svar, så jeg antar at det å respondere ikke er noe som blir prioritert overhodet.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 11.08.2026 av
LunaLunefull
Til Anonym.
Nederst på nettsiden kan du trykke på "Kontakt oss" og stille spørsmål direkte. De svarer raskt og er meget behjelpelige med spørsmål:)
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 12.08.2026 av
Turvenn
Hei,
Det er fullt mulig å stoppe betaling uten å slette sin profil :)
Dersom du ønsker å avslutte ditt betalende medlemskap må du logge inn på www.turvenn.no (vår nettside) og trykke på «System» i menyen øverst. Klikk deretter på «Oppsigelse» og velg «Ja, slett meg», du vil da få valget mellom å slette din profil eller beholde et gratis medlemskap. Husk at medlemskapet avsluttes umiddelbart ved oppsigelse.
Når det gjelder betaling er det fint om du kan ta kontakt med oss på support@turvenn.no så skal vi hjelpe deg med dette.
Vennlig hilsen
Turvenn
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 31.08.2026 av
Cornelia
Er så enig. Info om medlemskap, trekk og varighet er totalt fraværende her inne. I verste fall godt skjult.
Svar
|
Siter
|
Varsle
TrondJ sier:
Hei, jeg vil gjerne bli kjent med ei kvinne, for turer, og hyggelig selskap. Jeg har ikke betalt abonnement her, så legg meg til på Snap: t_joh007
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Del din historie
|
7 grunner til å gå tur sammen
|
Turtips vinter
|
Turforslag sommer