Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 31.03.2015 av Anonym.
Fjelldate
Håper dere er flere enn bare meg som søker en turvenn eller fjelldate :) Det kunna vært koselig å kunna hatt selskap når man går på tur, uansett korte eller lengere turer, jeg har hund.. ha en fin påske og vær forsiktig i fjellet :) Håper det kan bli mere aktivitet når påska er over og at det kan bli liv på chatten, er jo da man blir raskere kjent og kan chatte med flere samtidig....:)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.04.2015 av Anonym
Hei, jeg har også hund og bor i Oslo. Er her for å utvide nettverk med flere turvenner og single venner, og gjerne også treffe en kjæreste (mann). Så jeg blir gjerne med på tur??.

Synd at man ikke kan krysse av for fler kategorier, men det utvikles sikkert etterhvert.

anne
Anonym
#2. Postet 02.04.2015 av Anonym
Ja, gjerne turvenner i Oslo. Jeg har også hund. Interessert i flere turvenner, single venner av begge kjønn, og gjerne også en kjæreste (mann). Hilsen Anne
Anonym
#3. Postet 02.04.2015 av Anonym
Hei! Jeg er også ny her. 56 år og fra Oslo. For tiden uten hund, men blir gjerne med på tur.
Anonym
#4. Postet 03.04.2015 av Anonym
Så flott å høre, kanskje vi kan bli kjent og bli gode tur venner eller dra på en fjelldate :) Ønsker du å legge meg som venn så setter jeg stor pris på det :) Idag blir det uti marka en tur... Ha en fin langfredag og kos deg masse :)
Anonym
#5. Postet 03.04.2015 av Anonym
Så herlig å høre at det er flere som ønsker å bli kjent og være med på tur eller en fjelldate, jeg setter utrolig stor pris på å bli kjent med turvenner og kansje man blir gode venner tilslutt. Leve og kose seg så lenge man kan... Livet er herlig og naturen er den beste medisn for kropp og sjel :)
Anonym
#6. Postet 05.04.2015 av Anonym
Jeg vul være med! Hva med å prøve å få til noe allerede neste helg?
Anonym
#7. Postet 05.04.2015 av Anonym
Jeg vil også gjerne være med. Hva med å gå en tur sammen allerede neste helg?
Anonym
#8. Postet 06.04.2015 av Anonym
Dette ser lovende ut. Vi får se om det passer for Mumsi.
Anonym
#9. Postet 07.04.2015 av Anonym
Hei igjen flotte dere :) Neste helg, hvilke dato blir det da? jeg ramler ut av datoene *ler * send en Pm dere til meg, så er det lettere :) enig? Eller jeg prøver å følge med her så godt jeg kan :)
Anonym
#10. Postet 07.04.2015 av Anonym
Det blir lørdag 11. april eller søndag 12. april (jeg har en avtale søndag kl. 16.00, men kan ellers). Foreslår at vi går en tur opp Akerselven, rundt Sognsvann eller en av disse enklere turene bare for å bli litt kjent. Andre synspunkter?
Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen