Avalanche sier: Mens du flyter nedover elven du er blitt kastet ut i, tenker du da fremover eller bakover? Livets elv.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 25.09.2015 av Anonym.
Eventyrjenter?
Hei, er det noen damer/jenter i østandsområdet som har lyst til å bli kjent for overnattingsturer og naturopplevelser i marka og i fjellet? Jeg liker å telte sommer og vinter. Har lyst til å overnatte i gapahuk. Fot-, sykkel- og skiturer. Sist vinter gikk jeg et par turer med pulk og det var utrolig mye lettere enn det jeg antok. Det var skikkelig digg å slippe en tung sekk på ryggen. Liker å være ute i all slags vær.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.09.2015 av Anonym
Hei
Takk for innlegg. Naturopplevelser i Marka høres spennende ut, kanskje med overnatting også. Har ikke overnattet ute på flere år, men det kunne jeg ha lyst til hvis det ikke er for ambisiøst da:-)
Anonym
#2. Postet 27.09.2015 av Anonym
Hei, og selv takk for svar. Jeg syklet innover i Nordmarka i går og overnattet til i dag. Tok noen kjentmannsposter på turen. På dagsturer i helger pleier jeg å starte tidlig. Ved overnatting kan en velge blant markahytter eller telt. Ved telting trengs et godt liggeunderlag og sovepose. Jeg sender en venneforespørsel.
Anonym
#3. Postet 29.09.2015 av Anonym
Hallo!

Jeg blir gjerne med neste høst, men bor for tiden i Rogaland og gruer for å flytte hjem til Oslo igjen etter all denne deilige naturen rett utenfor døren her. Trenger noen som kan lære meg å elske østlandet igjen! :-)

Sees kanskje - god tur så lenge!

KL
Anonym
#4. Postet 29.09.2015 av Anonym
Oslomarka er rett utenfor døra her i Tigerstaden, men kan nok ikke komme opp mot naturen i Rogaland. Det er fint å dra på helgeturer og lengre turer ut av byen også :-) Cecilie Skog mener vi må leke mer i vår egen bakgård, kanskje teste utstyr og forberede for andre/lengre turer.
Anonym
#5. Postet 30.09.2015 av Anonym
Hei! Jeg bor i Akershus og er mer enn gjerne med når det passer!
Anonym
#6. Postet 30.09.2015 av Anonym
Så bra. Jeg sender deg en venneforespørsel.
Nille
#7. Postet 30.09.2015 av Nille
Heisan. Jeg blir gjerne med hvis det passer seg sånn. Bor i Follo så ikke langt unna. Er nok ikke så flink å gjøre slikt alene så flott at du tar et slikt initiativ. (er ny her så derfor ikke bilde enda:))
Anonym
#8. Postet 01.10.2015 av Anonym
Hei!
Jeg blir gjerne med. Er nokså nyinnflyttet her i Oslo og har ikke fått utforsket marka. Hadde vært kjempestas og vært en del av en turgjeng!
Hilsen Synnøve
Anonym
#9. Postet 01.10.2015 av Anonym
Hei, så fint at flere har svart på innlegget. Jeg har lyst til å gå inn til Røyrivannskoia i Østmarka og overnatte ute der. Det er 6 sengeplasser i koia. De må bookes om noen vil ligge inne. Den kan sees på ut.no. og ser veldig koselig ut. Jeg kan en av disse helgene i oktober:10-11, 24-25. Gi et vink om du er interessert i turen.

Om noen kan andre helger er det bare å avtale seg imellom.

Anonym
#10. Postet 02.10.2015 av Anonym
Jobber dessverre men kan tenke meg å dra 31.10 - 1.11 anyone? Jeg er avhengig av at det er noen som er kjent i området for det er ikke jeg.
Mvh Synnøve
Avalanche sier: Mens du flyter nedover elven du er blitt kastet ut i, tenker du da fremover eller bakover? Livets elv.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen