Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 19.12.2016 av Anonym.
Island Peak 2020
Hei,

er det flere som kan tenke seg en tur til Island Peak høsten 2020. Jeg har tenkt til å reise igjennom firmaet Ecoexpeditions, det er en 24 dagerstur med mye opplevleser underveis.

Jeg var på Kilimanjaro med dette firmaet i februar og var veldig fornøyd med opplegget. Årsaken til at jeg vil vente til 2020 er at jeg påbegynte et deltidsstudie denne høsten og jobber fult ved siden av, og ønsker å bruke turen som en liten feiring av avsluttet studie. :)

Det er ikke noen interesse i min venninne gjeng for slike turer, og det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som man kan reise sammen med.

Unni

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.12.2016 av Anonym
Det må være en fantastisk opplevelse!! :) Ikke så dyrt engang heller, synes jeg da.
Her er vel lenken for dem som lurer http://www.ecoexpeditions.no/asia/nepal/toppturer/island-peak/
Anonym
#2. Postet 20.12.2016 av Anonym
Hei lenny

nei, de har ikke så høye priser, men det er nok fordi dem bruker lokale guider. Det er ingen fra firmaet som er med på reisen, de organiserer og legger til rette.

Det er fint og kunne støtte lokalsamfunnet dit du kommer på den måten. I kilimanjaro var det status og være guide opp på fjellet, de tjente bra.
Anonym
#3. Postet 08.01.2017 av Anonym
Hei Unni!
Høres veldig artig, men må kikke litt nærmere på det :) Det er jo også ganske langt frem i tid. Vet du noe om når type 'siste frist' er for å melde seg opp før det blir fullt? Jeg er interessert, men kan ikke binde meg opp til det allerede nå.
Ann Christin :)
Anonym
#4. Postet 17.02.2017 av Anonym
Hei.
Reknar med at du sikter til Island Peak i Nepal.
Langt fram til 2020 men fleire selskap har droppa denne for tida pga. isfallet, og gått for Laboche East istaden.

Reiste med Jarle Trå hausten -16 og var godt nøgd med opplegget.

Dessverre vart eg henta ut med heilkopter frå Laboche før toppstøtet :(
Anonym
#5. Postet 14.05.2018 av Anonym
Jeg er interressert
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen